Ford Mustang Mach-E

Ford Mustang Mach-E

Ford Mustang Mach-E w Polsce!

 

Marka

Ford Mustang Mach-E to jedna z najbardziej kontrowersyjnych premier w świecie motoryzacji w ostatnim czasie. Światowa ikona motoryzacji z galopującym koniem w logo, od debiutu w 1964 roku dopiero teraz doczekała się największej zmiany w swojej gamie.
Wśród zagorzałych zwolenników modelu Mach-E jest uznawany za świętokradztwo. Przecież Mustang od zawsze kojarzy się z dwudrzwiowym coupe 2+2, ewentualnie kabrioletem, najlepiej z bulgoczącym silnikiem V8 pod maską i spalającym dziesiątki litrów paliwa na każde przejechane 100 kilometrów. Według nich legenda Mustanga została obrócona w pył.

Ford zagrał va banque umieszczając logo Mustanga na SUVie, jakby tego było mało wyposażonym w napęd elektryczny. Czy było to złe zagranie? Statystyki sprzedaży mówią wręcz przeciwnie.

Okazało się, że dynamiczna stylizacja, dobre prowadzenie oraz sportowe osiągi (nawet 4,4 s. do 100 km/h w wersji GT) pozwoliły Mach-E zdobyć grono fanów, dla których zwykle jest to pierwszy Mustang. Elektryczny napęd nie odstaje w kwestii osiągów od spalinowego, jest za to dużo prostszy i tańszy w eksploatacji. W dodatku zabiera na pokład 5 dorosłych osób, ma pojemne bagażniki z przodu i z tyłu oraz wjedzie tam, gdzie spalinowy brat nawet nie może spróbować.

Legendarna nazwa Mustang, mimo pozostawania na rynku przez wiele dekad, pierwszy raz znajduje się na tak przełomowym aucie. Na przekór długoletniej tradycji Ford zdecydował o zastosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań napędowych oraz technologicznych. Mach-E nie odstaje także pod względem oprogramowania oraz aplikacji. Mimo zupełnie odmiennego nadwozia od reszty Mustangów, auto designersko nawiązuje do sportowego rodzeństwa. Bez trudu da się zauważyć powiązanie poprzez zawadiacko stylizowany przód oraz tył ze światłami w starym stylu. Co więcej, na aucie nie ma logo Forda, zdobi je wyłącznie klasyczny emblemat Mustanga.

Aby pozostać w czołówce rynku decyzja była jedna – elektryfikacja. Nadwozie wybrać stosunkowo łatwo, ponieważ od kilku lat to SUVy biją rekordy sprzedaży. Co warto docenić, jest to autorska konstrukcja Forda zaprojektowana od podstaw jako auto w pełni elektryczne. Świadczą o tym obszerna kabina z płaską podłogą oraz koła rozstawione w narożnikach nadwozia (krótkie zwisy z przodu i z tyłu). Co ciekawe, pod maską wygospodarowano bagażnik o imponującej pojemności 81 litrów, z kolei tylny ma wystraczające 402 litry. Praktyczne auto pozwoliło się poznać jako świetny samochód na co dzień, pełen przestrzeni oraz sprytnych rozwiązań.

Mach-E charakteryzuje bardzo duży rozstaw osi (2987 mm), znacznie większy od spalinowej konkurencji, ale także większy od elektrycznych odpowiedników, w tym Tesli Model Y.

Gamę otwiera wersja o mocy „tylko” 269 KM, jednak dla żądnych wrażeń kierowców Ford przygotował najbardziej rączego konia ze swojej elektromobilnej stajni – Mustanga Mach-E GT, który legitymuje się mocą aż 487 KM i 860 N, a do 100 km/h rozpędza się w 4,4 s. Zatem równie szybko co standardowe spalinowe odmiany klasycznego Mustanga.

Mustang Mach-E oferuje dwie pojemności baterii oraz dwie opcje napędowe. Wybierać można wśród napędu na tył (RWD) lub na cztery koła (dwusilnikowe AWD). Bateria może mieć pojemność od 75 do 98 kWh brutto. Pierwsza wartość jest standardem w klasie, większa bateria natomiast zwykle występuje w autach z wyższych segmentów, co również wyróżnia Forda. Dzięki dużej baterii zasięg auta może wynosić aż do 610 km (wg WLTP). Eksploatację auta ułatwia w pełni rozbudowana sieć serwisowa na terenie całego kraju.

 

 

Podwyższone zawieszenie i odpowiedni prześwit pozwalają na bezstresowe poruszanie się po mieście oraz pokonywanie krawężników. Takie rozwiązanie ma również plusy ergonomiczne jak łatwiejsze wsiadanie i wysiadanie. Wyższa pozycja za kierownicą pozytywnie wpływa na bezpieczeństwo prowadzenia.

Ciekawostką jest usunięcie standardowych klamek. W zamian auto otwiera się poprzez przyciski na słupkach co korzystniej wpłynęło na aerodynamikę nadwozia oraz sprawia, że jest to wyjątkowe rozwiązanie na tle całego rynku. Ford zadbał o bezpieczeństwo użytkowników, ponieważ specjalny siłownik sprawia że niemożliwe jest przytrzaśnięcie palców tuż po otwarciu drzwi.

Co więcej, na słupku drzwi kierowcy umieszczono cyfry od 0 do 9, a ich wpisanie, w uprzednio zaprogramowanej kolejności, pozwoli otworzyć auto bez posiadania kluczyka. Po wpisaniu hasła na ekranie można uruchomić auto i odjechać bezkluczykowo i to dosłownie. Oczywiście, jak na EV najnowszej generacji przystało, zdalne otwieranie i uruchamianie auta można wykonać poprzez aplikację Ford Pass. Całe menu jak i aplikacja są w języku polskim.

Mustang Mach-E został wyposażony w trzy tryby jazdy pozwalające dopasować zachowanie samochodu do stylu prowadzenia kierowcy: Whisper, Active oraz Untamed. Modyfikują one responsywność układu napędowego (układ kierowniczy, reakcja na pedał przyspieszenia, układ stabilizacji toru jazdy – ESP, dźwięk z głośników w trakcie jazdy, a nawet wewnętrzne oświetlenie).

Optymalnym trybem jest Active, który równoważy charakterystykę samochodu stawiając na komfortowe użytkowanie na co dzień. Dla bardziej aktywnych za kierownicą przewidziano tryb Untamed, który wyostrza działalnie układu kierowniczego i reakcję napędu na przyspieszenia. Z kolei Whisper jest dedykowanym spokojnym kierowcom, ceniącym łagodność przyspieszania i ciszę we wnętrzu.

Dodatkowy tryb jazdy L (Low Gear) ułatwia zjazd ze stromych wzniesień, także z przyczepą. Używa on zespołu napędowego jako dodatkowego hamulca, przez co pozwala odpocząć układowi hamulcowemu co wpływa na bezpieczeństwo jazdy.
Z kolei One Pedal Drive to system, dzięki któremu możemy prowadzić auto tylko przy pomocy pedału przyspieszenia. Po zdjęciu nogi, uaktywni się tryb rekuperacji wykorzystujący do hamowania układ napędowy, dzięki czemu w trakcie hamowania energia jest odzyskiwana i trafia do baterii co dodatkowo wydłuża zasięg. Auto jest w stanie wyhamować aż do zatrzymania bez uruchamiania układu hamulcowego. Rozwiązanie to czyni jazdę jeszcze wygodniejszą i mniej angażującą, ale ma również pozytywny aspekt ekonomiczny – energia odzyskana przy hamowaniu wraca do baterii, a klocki i tarcze hamulcowe starczą nawet na 150 tysięcy kilometrów.

Już w standardowym wyposażeniu kierowca otrzymuje adaptacyjny tempomat z funkcją STOP&GO, co pozwala na zrelaksowanie się w czasie jazdy w korku, ponieważ Mustang samodzielnie się zatrzyma oraz ruszy. Uzupełnieniem tempomatu jest system Pre-Colission Assist skanujący drogę i wykrywający inne pojazdy, rowerzystów oraz pieszych. W przypadku braku reakcji kierowcy, auto samo uruchomi układ hamulcowy unikając kolizji.

Dbając o bezpieczeństwo pasażerów, poza wymienionymi systemami Mustang w standardzie oferuje także monitorowanie martwego pola (Blind Spot Information) w parze z systemem Cross Traffic Alert. System ten służy ostrzeganiu kierowcy przed ruchem poprzecznym podczas wyjeżdżania tyłem z miejsca parkingowego.

Z kolei Evasive Steering Assist jest systemem wspomagającym pracę układu kierowniczego w momencie omijania przez kierowcę nagle wykrytej przeszkody.
Warto jeszcze raz podkreślić, że wszystkie wymienione systemy otrzymujemy już w bazowej wersji.

Opcjonalnie auto może być wyposażone w system Active Park Assist 2 – asystenta parkowania prostopadłego i równoległego. System potrafi również samodzielnie wyjechać z miejsca parkingowego.
Mimo całej innowacyjności i wdrożenia topowych technologii z branży motoryzacyjnej, producent postanowił nie zmieniać przyzwyczajeń klientów i postawił na tradycyjne metody znane w motoryzacji od lat.

Podwyższone zawieszenie i odpowiedni prześwit pozwalają na bezstresowe poruszanie się po mieście oraz pokonywanie krawężników. Takie rozwiązanie ma również plusy ergonomiczne jak łatwiejsze wsiadanie i wysiadanie. Wyższa pozycja za kierownicą pozytywnie wpływa na bezpieczeństwo prowadzenia.

Wnętrze auta, podobnie jak nadwozie, jest trafnym połączeniem rozwiązań tradycyjnych z obecnie panującymi trendami. Dzięki temu elementy wyposażenia takie jak oświetlenie, wycieraczki, tempomat czy system audio możemy obsługiwać pokrętłami, przyciskami i dźwigniami. W konkurencyjnych modelach objawia się trend dążenia do zastępowania tych elementów ekranami lub panelami dotykowymi.

Owszem, wygląda to bardzo nowocześnie, lecz często jest nieergonomiczne i uciążliwe w użytkowaniu. Ford znalazł w tej dziedzinie zdrowy kompromis.

Ciekawym zabiegiem stylistycznym we wnętrzu jest usunięcie tradycyjnej dźwigni wyboru kierunku jazdy (zwykle to dźwignia skrzyni biegów, ale takiej Mach-E nie posiada) i zastąpienie jej prostym pokrętłem. Dzięki temu wygospodarowano więcej przestrzeni dla pasażerów, a tunel środkowi wzbogacił się o dodatkowe schowki i ładowarkę indukcyjną dla telefonu.

 

Mustang Mach-E

 

Idąc z duchem czasu, producent wyposażył auto w dwa ekrany. Spory ekran 10,2” za kierownicą pokazuje podstawowe dane bez potrzeby odrywania wzroku od drogi. Drugi ekran to centrum dowodzenia autem, a jego przekątna to aż 15,5” co jest rzadkością w aucie tej klasy. Ponadto, centralny ekran jest podzielony dzięki czemu korzystając z nawigacji, możemy równocześnie zmieniać ustawienia multimediów lub klimatyzacji nie zasłaniając mapy. Bez wątpienia klasyczne rozplanowanie kokpitu ułatwia odnalezienie się we wnętrzu.

Nie bez znaczenia jest też obecność analogowych pokręteł i przycisków, które przyspieszają obsługę podstawowych funkcji samochodu. Auto posiada aż 4 porty USB, w tym 2 USB-C.

Opcjonalnie dostępny jest szklany dach wraz z elektrycznie sterowaną roletą, który da poczucie jeszcze większej przestronności. Szklany dach wyposażono w powłokę sprawiającą że auto nie nagrzewa się bardziej latem, oraz nie wychładza zimą. Czas spędzony w aucie umili opcjonalny rozbudowany system audio Bang&Olufsen składający się z 9 głośników, subwoofera oraz soundbara wbudowanego w deskę rozdzielczą.

Całe auto obsługiwane jest za pomocą autorskiego oprogramowania Ford Sync 4A. Jest to najnowsza generacja tego systemu, którą znajdziemy tylko w Mustangu Mach-E. Obsługa odbywa się w pełni po polsku włącznie z komendami głosowymi, a oprogramowanie uzupełnia aplikacja Ford Pass. Auto posiada wbudowany modem z kartą SIM zapewniający stały dostęp do Internetu.

 

Sync 4A

jest informacyjno-multimedialnym systemem zaprojektowanym z myślą o pierwszym masowo produkowanym EV Forda. Mustang reaguje na komendy głosowe, potrafi się zdalnie aktualizować bez potrzeby wizyty w serwisie (OTA) i co najważniejsze, wyznacza trasę do celu poprzez dostępne po drodze ładowarki, z góry przewidując ile czasu zajmie ładowania na poszczególnej z nich.

Główny ekran posiada funkcję znaną z telefonów, a mianowicie podział ekranu na dwie części co ułatwia użytkowanie. SYNC 4A jest dwa razy szybszy od swojego poprzednika oraz potrafi uczyć się nawyków i preferencji użytkownika, przez co indywidualizuje wyświetlane treści oraz wskazówki odnośnie jazdy.

System jest na stałe podłączony do chmury danych przez co otrzymuje ciągłe aktualizacje nawigacji przez połączenie z Internetem. Umożliwia to także wyszukiwanie informacji we wbudowanej przeglądarce FordPass Connect. Ponadto auto wyznacza trasę na podstawie natężenia ruchu w czasie rzeczywistym, biorąc pod uwagę również pogodę i styl jazdy, a na dodatek wybiera postoje na ładowanie według poziomu naładowania baterii. Mustang rozpoznaje polską mowę, rozwijając swój słownik poprzez aktualizacje. Można do niego mówić w 15 europejskich językach.

Wyłącznie za pomocą komend głosowych kierowca jest w stanie kontrolować multimedia i nawigację, klimatyzację, a nawet oświetlenie w kabinie. Naturalnie może również zarządzać rozmowami telefonicznymi.
Dzięki wdrożeniu zdalnych aktualizacji auto może w przyszłości otrzymać funkcje, które nie były dostępne w momencie zakupu. Daje to mnóstwo możliwości na rozbudowanie funkcjonalności auta w przyszłości.

Ford już w podstawowej wersji posiada na pokładzie bezprzewodową łączność Android Auto™ oraz Apple CarPlay® co pozwala kierowcy odłożyć telefon na indukcyjną ładowarkę i korzystać z jego zawartości na 15,5” ekranie.
W przypadku gdyby użytkownik napotkał problemy związane z obsługą auta, przy poszczególnych przyciskach ekranowych zostały umieszczone dodatkowe informacje wyjaśniające ich działanie. Ponadto w auto jest wgrana cyfrowa instrukcja obsługi wzbogacona o filmy instruktażowe.

 

 

Kierowca może spersonalizować przyciski na kierownicy, aby naciśnięcie konkretnego z nich np. nawiązywało połączenie telefoniczne lub wyznaczało cel w nawigacji.
Każdy użytkownik może zaprogramować własny profil kierowcy i przypisać do niego swój telefon. Dzięki temu będzie on pełnił funkcję kluczyka zbliżeniowego, a auto rozpozna kto w danym momencie je użytkuje. Każdy kierowca ma w systemie auta własny profil, do którego przypisane są ustawienia lusterek, fotela, stacji radiowych, a nawet natężenia oświetlenia wnętrza.

Mustang należy do nielicznego grona aut, gdzie aktualizacje systemu są wykonywane bezprzewodowo. Użytkownik nie musi tracić czasu na wizytę w serwisie, a cały proces odbywa się automatycznie poprzez modem FordPass Connect. Nowe funkcje i usługi, aplikacje oraz mapy są wysyłane do auto bezpośrednio z chmury Forda i automatycznie instalowane w aucie. Aktualizacje są pobierane w momencie wyłączenia pojazdu i instalują po jego uruchomieniu. Użytkownik jest w stanie zaplanować czas instalacji aktualizacji, np. na noc aby nie ingerowały one w okres użytkowania pojazdu. Gdy pojawia się aktualizacja, użytkownik otrzymuje powiadomienie na zainstalowanej w telefonie aplikacji FordPass. Funkcję automatycznych aktualizacji można w prosty sposób dezaktywować.

Uzupełnieniem oprogramowania Sync 4A jest autorska aplikacja FordPass. W istotnym stopniu podnosi ona funkcjonalność oraz komfort użytkowania Mustanga. Za pośrednictwem FordPass możemy zlokalizować auto, zamknąć oraz otworzyć, a nawet uruchomić. Poza tym, aplikacja pozwala sprawdzić zasięg oraz poziom naładowania baterii, ciśnienie w oponach oraz stan techniczny. Cel podróży możemy wyznaczyć na telefonie i bezpośrednio przesłać do samochodu. Podczas ładowania kierowca może śledzić jego postęp bezpośrednio z aplikacji.

Poprzez nią możemy także zarządzać płatnościami za ładowanie oraz wyszukiwać stacje ładowania na trasie, którą zamierzamy pokonać. Baza stacji obejmuje całą Europę.

 

Dane techniczne i wyposażenie

 

WERSJA RWD – napęd na tylną oś

 

  Pojemność baterii Moc/Moment obrotowy Zasięg (WLTP) 0-100 km/h V-Max
Standardowy zasięg 75 kWh 269 KM/430 Nm 440 km 6,9 s. 180 km/h
Zwiększony zasięg 98 kWh 294 KM/430 Nm 610 km 7,0 s. 180 km/h

 

WERSJA AWD – napęd na cztery koła

 

Standardowy zasięg 75 kWh 269 KM/580 Nm 400 km 6,3 s. 180 km/h
Zwiększony zasięg 98 kWh 351 KM/580 Nm 540 km 5,8 s 180 km/h
GT 98 kWh 487 KM/860 Nm 490 km 4,7 s 200 km/h

 

Ładowanie 10%  –  80%

 

  Moc ładowania Gniazdko domowe do 3 KW Wallbox 11kW Ładowarka DC 50kW Ładowarka DC 150 kW
Standardowy zasięg 115 kWh 20,5 h 5 h 45 min. 1 h 12 min. 36 min.
Zwiększony zasięg 150 kWh 26,5 h 7 h 15 min. 1 h 30 min. 48 min.

 

GWARANCJA

Na baterię – 8 lat lub 160 tys. kilometrów
Na auto – 2 lata bez limitu kilometrów

 

Główne elementy wyposażenia standardowego Mustanga Mach-E RWD:

 

BEZPIECZEŃSTWO:

  •  Pre-Collision Assist – system opierający się o przednią kamerę i radar, wspomagający kierowcę w uniknięciu lub zminimalizowaniu skutków kolizji z pojazdem poprzedzającym
  •  Lane Keeping Alert – system wspomagający utrzymanie auta na pasie ruchu z funkcją wykrywania krawędzi jezdni
  •  Blind Spot Information – system ostrzegającym o martwym polu w lusterkach
  •  Cross Traffic Alert – system ostrzegający o ruchu porzecznym podczas wyjeżdżania tyłem, np. z miejsca parkingowego
  •  Driver Alert – system monitorujący koncentrację kierowcy
  •  Inteligentny ogranicznik prędkości
  •  One Pedal Driving – system sterowania jednym pedałem
  •  Adaptive Cruise Control z funkcją Stop & Go i Lane Centric – adaptacyjny tempomat utrzymujący auto na środku pasa ruchu z funkcją automatycznego zatrzymywania się i ruszania np. podczas jazdy w korku
  •  Ford MyKey® – przypisanie do kluczyka ograniczenia prędkości, głośności systemu audio oraz zablokowanie możliwości dezaktywacji systemów bezpieczeństwa

 

WNĘTRZE

  •  Podgrzewana kierownica wykończona skórą ekologiczną Sensico
  •  Radioodtwarzacz z SYNC 4A:
    o DAB+ – radio cyfrowe
    o nawigacja satelitarna
    o kolorowy dotykowy wyświetlacz 15,5”
    o Apple CarPlay
    o Android Auto
    o 6 głośników
    o Mapy Europy w 3D
  •  Wyświetlacz 10,2” przed kierownicą
  •  Automatyczna dwustrefowa klimatyzacja
  •  Ładowarka indukcyjna
  •  Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne
  •  Tapicerka ze skóry ekologicznej Sensico
  •  Podgrzewane przednie fotele
  •  Składana kanapa 60:40
  •  Gniazdko 12V w bagażniku

 

NADWOZIE

  •  Osłony nadwozia w kolorze tworzywa
  •  Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
  •  Przyciemniane tylne szyby
  •  Pakiet przygotowujący do montażu haka holowniczego
  •  Felgi aluminiowe 18” z ogumieniem 225/60
  •  Reflektory LED
  •  Reflektory automatyczne z systemem sterowania światłami drogowymi Auto High Beam
  •  Przednie i tylne czujniki parkowania
  •  Tylne światła LED
  •  Przednia szyba z dodatkową warstwą akustyczną i podgrzewaniem Quickclear

 

Wyposażenie opcjonalne Mustanga Mach-E RWD:

 

PAKIET TECHNOLOGY – 2 500 €

  •  Audio Bang&Olufsen – 9 głośników + subwoofer
  •  Elektryczna klapa bagażnika z otwieraniem bezdotykowym
  •  Highway Assist – funkcja wspomagająca prowadzenie po drogach szybkiego ruchu
  •  System rozpoznawania znaków ograniczeń prędkości
  •  Active Park Assist 2 – system automatycznego parkowania
  •  System kamer 360°

 

PAKIET TECHNOLOGY PLUS – 4 000 €

  •  Pakiet TECHNOLOGY oraz:
    o Tapicerka z perforowanej skóry ekologicznej Sensico
    o Przednie fotele regulowane elektrycznie w 8 kierunkach wraz z podparciem lędźwiowym
    o Pamięć położenia lusterek i foteli
    o Elektrycznie składane lusterka
    o Dach panoramiczny z elektrycznie sterowaną roletą
    o Przednia szyba z filtrem przeciwsłonecznym IR

 

Główne elementy wyposażenia standardowego Mustanga Mach-E AWD:

Wyposażenie Mustanga Mach-E RWD wzbogacone o:

 

WNĘTRZE:

  •  Ciemna podsufitka
  •  Aluminiowe nakładki na pedały
  •  Nakładki na progi ze stali nierdzewnej
  •  Oświetlenie wnętrza diodami LED wraz z możliwością zmiany koloru podświetlenia
  •  Tapicerka z perforowanej skóry ekologicznej Sensico
  •  Przednie fotele regulowane elektrycznie w 8 kierunkach wraz z podparciem lędźwiowym

 

NADWOZIE:

  •  Osłony nadwozia lakierowane na czarno
  •  Elektrycznie składane lusterka boczne
  •  Pamięć położenia lusterek i przednich foteli
  •  Czerwone zaciski hamulcowe
  •  Felgi aluminiowe 19” z ogumieniem 225/55
  •  Reflektory projekcyjne LED
  •  Auto High Beam z Glare Free – automatyczne sterowanie światłami drogowymi z zapobieganiem oślepianiu
  •  Kamera cofania
  •  Automatycznie sterowane wycieraczki z czujnikiem deszczu
  •  Szyby boczne w przednich drzwiach z dodatkową warstwą akustyczną

 

Wyposażenie opcjonalne Mustanga Mach-E AWD:

 

PAKIET TECHNOLOGY – 2 500 €

  •  Audio Bang&Olufsen – 9 głośników + subwoofer
  •  Elektryczna klapa bagażnika z otwieraniem bezdotykowym
  •  Highway Assist – funkcja wspomagająca prowadzenie po drogach szybkiego ruchu
  •  System rozpoznawania znaków ograniczeń prędkości
  •  Active Park Assist 2 – system automatycznego parkowania
  •  System kamer 360°

 

PAKIET TECHNOLOGY PLUS – 3 250 €

  •  Pakiet TECHNOLOGY oraz:
    o Pamięć położenia lusterek i foteli
    o Elektrycznie składane lusterka
    o Dach panoramiczny z elektrycznie sterowaną roletą
    o Przednia szyba z filtrem przeciwsłonecznym IR

 

Główne elementy wyposażenia standardowego Mustanga Mach-E GT:

Wyposażenie Mustanga Mach-E AWD wzbogacone o:

 

BEZPIECZEŃSTWO:

  •  System rozpoznawania znaków ograniczeń prędkości
  •  Highway Assist – funkcja wspomagająca prowadzenie po drogach szybkiego ruchu
  •  Układ hamulcowy Brembo
  •  Zawieszenie MagneRide™ – aktywne zawieszenie o dynamicznej charakterystyce pracy
  •  Active Park Assist 2 – system automatycznego parkowania

 

WNĘTRZE:

  •  Nakładki na progi w stylizacji GT
  •  Podgrzewana kierownica wykończona materiałem Miko Suede
  •  Radioodtwarzacz z SYNC 4A:
    o DAB+ – radio cyfrowe
    o nawigacja satelitarna
    o kolorowy dotykowy wyświetlacz 15,5”
    o Apple CarPlay
    o Android Auto
    o Audi Bang&Olufsen – 9 głośników + subwoofer
    o Mapy Europy w 3D
  •  Kubełkowe fotele Ford Performance wykończone materiałem Miko Suede i skórą ekologiczną Sensico

 

NADWOZIE:

  •  Pakiet stylizacyjny GT – przedni zderzak i grill, tylny zderzak w stylizacji GT, osłony nadkoli lakierowane pod kolor
  •  Felgi aluminiowe 20” z ogumieniem 245/45
  •  Elektryczna klapa bagażnika z otwieraniem bezdotykowym

 

Wyposażenie opcjonalne Mustanga Mach-E RWD:

  •  Dach panoramiczny z elektrycznie sterowaną roletą – 1000 €

 

LAKIERY

  •  Iridium Black
  •  Pearl White 1 000 €
  •  Star White 1 200 €
  •  Dark Matter Gray 1 200 €
  •  Iconic Silver 1 000 €
  •  Lucid Red 1 200 €
  •  GT Iridium Black
  •  GT Dark Matter Gray 1 200 €
  •  GT Attol Blue 1 200 €
  •  Cyber Orange 1 200 €

 

WYMIARY I MASY

Rozstaw osi 2 987 mm
Długość 4 713 mm
Wysokość 1 624 mm
Szerokość 2 097 mm (z lusterkami)
Prześwit 147 mm
Masa własna 1 969  –  2 273  kg
Kąt natarcia 15,4°
Kąt zejścia 25,6°
Średnica zawracania 11,6 m

 

Bagażnik przedni 81 l
Bagażnik tylny 402 l do rolety (519 l do dachu)
Możliwości przewozowe 1 420 l przy złożonych siedzeniach

 

 

Showroom EVdlaCiebie.pl to miejsce w którym możesz obejrzeć oraz zamówić Forda Mustanga Mach-E.

Skontaktuj się z nami jesli chcesz otrzymać broszurę pdf mailem.

Adres Showroom

Centrum Praskie Koneser

Plac Konesera 3
03-736 Warszawa

Pn-Sb 11:00-19:00

Telefon

Kamil: +48 730 129 477

Damaris: +48 794 129 478

 

E-mail

info@evdlaciebie.pl

Napisz do nas

WhatsApp WhatsApp us