Leasing Tesli

leasing Tesli

Leasing Tesli – od czego zacząć?

 

Zdecydowanie największą grupą klientów Tesli są przedsiębiorcy. Wśród nich najpopularniejszą formą finansowania zakupu jest leasing operacyjny, ponieważ zakup gotówkowy w firmie zazwyczaj po prostu się nie opłaca, z punktu widzenia podatkowego! Producent nie posiada własnego banku, jak niektóre konkurencyjne marki, dlatego musisz samodzielnie zorganizować leasing, w czym chętnie pomagamy. Wspieramy klienta nie tylko na etapie finansowania, ale również ubezpieczenia, zamówienia i odbioru nowej Tesli.
Jako jedyni na rynku, zagadnienie Tesli w leasingu, autentycznie rozbudowujemy do kategorii kompleksowej obsługi, dzięki której nawet laik staje się świadomym użytkownikiem, z gotowymi rozwiązaniami podanymi na tacy. Dzięki współpracy z kilkoma bankami, nasza oferta leasingu Tesli jest szeroka i dopasowywana do każdego klienta indywidualnie.

Coraz częściej klienci rozważają wynajem Tesli lub leasing bez obowiązkowego wykupu. Taki produkt również znajdziesz w naszej ofercie. Jest on dedykowany osobom, które nie chcą wiązać się autem na dłużej, ani zajmować jego sprzedażą. Po zakończonym okresie leasingu, po prostu oddajesz auto. Przy tej formie finansowania musisz dodatkowo określić swój roczny przebieg.

Wystarczy, że podasz nam NIP oraz cztery kluczowe parametry:

  •  wkład własny – może bazować tylko na dotacji, a ta być nawet skredytowana
  •  okres leasingu
  •  wykup
  •  czy jesteś VATowcem, a jeśli tak, to czy rozliczasz VAT od samochodów standardowo (50%) czy w całości (100%)

 

Tesla w leasingu – porównanie ofert

To wszystko co musimy wiedzieć by przygotować ofertę leasingu Tesli dla Ciebie. Co ważne, nie narzucamy konkretnego leasingodawcy. Masz całkowitą swobodę w wyborze finansowania. Od razu otrzymujesz kilka ofert, które możesz bezpośrednio ze sobą porównać. W razie dodatkowych pytań zawsze służymy poradą, wskazując jakie zmiany w kalkulacji mogą być optymalne. Posiadasz konkurencyjną ofertę innego leasingu? Wyślij nam ją, a wynegocjujemy dla Ciebie przynajmniej wyrównanie do jej poziomu.

 

Tesla – leasing konsumencki

Znaczną część klientów Tesli stanowią osoby fizyczne. Kupując Teslę prywatnie, klienci zaczynają odchodzić od jednorazowej płatności gotówką. Dostajemy coraz więcej zapytań o finansowanie dla osób fizycznych. Nie musisz być przedsiębiorcą, aby sfinansować Tesle w ten sam sposób. Po prostuj wyślij nam analogiczne dane w celu przygotowania dla Ciebie najkorzystniejszej oferty.

 

Na co zwracać uwagę przy wyborze leasingu?

Wybór leasingu dla wielu sprowadza się do porównania całkowitego oprocentowania np. 108%, inni patrzą jedynie na wysokość raty, a jeszcze inni na całkowitą sumę do spłaty.
Tak naprawdę porównanie ofert powinno się zacząć od dokładnego porównania ze sobą ich parametrów, w szczególności:

  1.  Czy model i wartość samochodu przyjęte zostały takie same?
  2.  Czy wartość opłaty wstępnej oraz wykupu została przyjęta taka sama?
  3.  Czy okres leasingu jest ten dokładnie ten sam (np. 35 miesięcy to nie to samo co 36 miesięcy)?
  4.  Czy oprocentowanie opiera się o zmienną lub stałą stopę procentową?
  5.  Jaka wysokość stałej stopy procentowej lub WIBOR 1M zostały przyjęte?
  6.  Jakie są ewentualne opłaty i produkty dodatkowe przypięte jako obowiązkowe do oferty i jaka jest ich wysokość?

 

Porównywać zawsze należy jabłka do jabłek, nie do marchewek.

Różnicę zrobi wykup 1% zamiast 0,1%, wybór 36 zamiast 35 miesięcy, wybór stałej stopy i generalnie każdy element oferty.

Jeśli wszystkie parametry się zgadzają, należy przystąpić do policzenia samodzielnie sumarycznego kosztu leasingu, na który składają się:

Liczba rat x kwota raty + opłata wstępna + wykup = sumaryczny koszt leasingu.

Jeśli podzielimy sumaryczny koszt leasing przez wartość początkową auta, a następnie pomnożymy x 100%, otrzymamy wartość całkowitą kosztu leasingu w procentach

 

leasing Tesli

Przykład:

Wartość Tesli Model 3: 205 990,00 zł brutto (167 471,54 zł netto)

OW: 30% – 50 241,46 zł

Okres: 35 rat x 4 258,56 zł

Wykup: 1% – 1674,76 zł

Koszt leasingu = 149 049,62 zł (suma rat) + 50 241,46 (OW) + 1674,76 (Wykup) = 200 965,84 zł

Koszt leasingu = 200 965,84 (suma do spłaty) / 167 471,54 zł (wartość początkowa auta)

Koszt leasingu = 1,2 = 120%

Twoje obliczenia muszą być zgodne z tym, co jest przedstawione na ofercie. Z naszego doświadczenia, jedyny jak dotąd leasing, który zawsze zaniża prawdziwy koszt na ofercie, to Santander Multirent, nomen omen proponowany przez Teslę… Tu się zapala pierwsza czerwona lampka i obawa o uczciwość.

EFL i PKO oferują brak tabeli opłat i prowizji dla działalności gospodarczych jednoosobowych, ale w ramach stałej opłaty miesięcznej lub rocznej, które wynoszą zwykle ok 250 zł netto/rok.

Czasami do ofert przypięte są produkty obowiązkowe, dzięki którym otrzymujesz specjalny rabat i oferta wydaje się lepsza od innych, a może to być tylko wrażenie.

Ponownie sięgnę do przykładu Santander Multirent, który zwykle, dokłada do oferty ratę GAP i kartę paliwową. GAP? Super! Zabezpiecza wypłatę odszkodowania do 100% wartości fakturowej auta w przypadku szkody całkowitej lub kradzieży, jako uzupełnienie odszkodowania z AC, które jest wypłacane w oparciu o wartość wg wyceny, która np. w trzecim, czwartym czy piątym roku może być na poziomie 50% wartości nowego auta, przez naturalną utratę wartości.

Problem polega na tym, że cena tego GAP jest około dwukrotnie wyższa niż rynkowa, nawet w stosunku do drugiego Santander Leasing, gdzie akurat cena GAP jest na normalnym poziomie. Taka zawyżona cena GAP, to nic innego jak ukryty koszt leasingu. Żeby mieć zatem pełen obraz, należy wziąć pod uwagę pełną wartość raty z GAP przy obliczaniu całkowitego kosztu leasingu i porównać go z innym, a dla rzetelności oceny dodać koszt zewnętrznego ubezpieczenia GAP.

 

Wtedy dopiero porównanie ze sobą ofert ma sens!

Osobna kwestia to prostota procesowania, zaangażowanie pracownika banku i relacja z nim, tabele opłat i prowizji, zabezpieczenia umowy itd.
Przy wyborze okresu leasingu warto również pamiętać o tym, aby była to niepełna liczba lat czyli 35 zamiast 36 miesięcy, 47 zamiast 48 czy 59 zamiast 60 miesięcy. Jest to istotne z punktu widzenia ubezpieczenia samochodu. Kończąc umowę leasingu miesiąc przed pełnym rokiem, nie ma konieczności przedstawiania leasingowi dowodu opłacenia pakietu polisy na cały kolejny rok, a to może być spora różnica jeśli zamierzasz sprzedać auto po wykupie i nie planujesz płacić kilku tysięcy złotych za kolejny rok ubezpieczenia AC.

 

Ubezpieczenie Tesli

Skoro już jesteśmy przy ubezpieczeniu, to musisz wiedzieć, że jest ono obowiązkowe, tak jak niektóre jego parametry. Ponownie, porównanie wtedy tylko ma sens, jeśli zakres i parametry ofert są identyczne. Ubezpieczenie OC jest obowiązkowe z punktu widzenia prawa i musi być wystawione w dniu rejestracji nowego samochodu, inaczej będzie Cię czekała kara z Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego od 1700 zł (1-3 dni spóźnienia) do 8 480 zł (powyżej 14 dni). Leasing Tesli wymaga również ubezpieczenia Auto Casco od wszystkich ryzyk, nie pozwala na udział własny w pokryciu szkody czy pomniejszanie sumy ubezpieczenia po wypłacie odszkodowania. Może natomiast (nie musi) odstąpić od opcji utrzymania 100% wartości samochodu w trakcie obowiązywania polisy jeśli towarzyszy jej ubezpieczenie GAP. Przy porównaniu ofert należy więc zweryfikować zakres polisy, wartość samochodu (czy jest liczona brutto, netto czy netto +50% VAT), parametry assistance czy sposób użytkowania auta.

Użytkowanie samochodu w firmie powoduje zaznaczenie opcji użytku zarobkowego. Franszyza redukcyjna na poziomie 300 zł to normalna sprawa (ubezpieczyciel bierze odpowiedzialność za szkody powyżej tej kwoty). Warto zastanowić się nad opcją Auto Szyba (na oryginalnej szybie), dzięki której można wymieć szybę bez obawy o zgłoszenie szkody do UFG, co skutkuje zmniejszeniem wypracowanych zniżek. Można również dodać opcje Auto Opona, która od niedawna w PZU zapewnia kompleksową organizację pomocy i wymianę opony do wartości 2500 zł. Obowiązkową dla mnie opcją jest Auto Non Stop (PZU) czyli samochód zastępczy na cały okres naprawy, a nie tylko na 10-15 dni, a jest to opcja, która kosztuje ok 100 zł. Można spróbować dodać opcję ochrony zniżek czy rozszerzyć Assistance do wersji Super, która zapewnia pomoc nie tylko w wypadkach, ale również kradzieży, czy nawet rozładowania auta. Jeśli podróżujesz na większych dystansach, warto zainwestować w wariant Super PL + EU maksymalny, dzięki czemu nie ma limitu holowania w PL i 1600 km limitu w EU. To – z grubsza – najważniejsze elementy pakietu polisy.

 

leasing Tesli

 

Warto wiedzieć jak wygląda kalkulowanie ceny polisy.

Ubezpieczonym jest leasing, ale ubezpieczającym zawsze leasingobiorca. Nie ma czegoś takiego jak polisa na leasing, bez odpowiedzialności i historii ubezpieczeniowej leasingobiorcy.
Jeśli leasingobiorcą jest osoba fizyczna prowadząca działalność lub wspólnicy spółki cywilnej, to kalkulację robi się w oparciu o NIP, a także Pesel właściciela (wspólnika). Dodatkowo wymagane jest podanie pełnej daty uzyskania uprawnienia prawa jazdy (na odwrocie dokumentu) oraz miejsca przechowywania samochodu w nocy (garaż, zamknięta posesja, parking, ulica). Kluczową informacją zabezpieczającą niezmienność ceny oferty przez okres 14-30 dni jest numer VIN samochodu. Kalkulacja przygotowania bez numeru VIN, może ulec zmianie nawet następnego dnia. Zdarzały się pojedyncze sytuacje, w których algorytm po wpisaniu numeru VIN zmieniał cenę polisy nawet o kilkaset złotych i nic się na to nie poradzi.

 

Uzupełnieniem pakietu polisy OC/AC/NNW/Assistance jest popularny GAP.

Zabezpiecza wypłatę odszkodowania do 100% wartości fakturowej auta w przypadku szkody całkowitej lub kradzieży, jako uzupełnienie odszkodowania z AC, które jest wypłacane w oparciu o wartość wg wyceny np. Eurotax z dnia zawarcia polisy (auto wartość 100%) lub dnia wystąpienia szkody, która np. w trzecim, czwartym czy piątym roku może być na poziomie 50% wartości nowego auta, przez naturalną utratę wartości. GAP jest więc potocznie nazywany polisą od utraty wartości samochodu.

 

Leasing Tesli – kompleksowe podejście

Naszym największym atutem jest rozbudowana wiedza i doświadczenie związane zarówno z Teslami, jak i leasingami, polisami, detailingiem. Zgłaszając się do nas otrzymujesz ofertę finansowania Tesli oraz jej ubezpieczenia, ale to tylko wierzchołek naszej oferty.
Teslami zajmujemy się od 2017 roku, długo przed jej oficjalną dystrybucją w Polsce i szczytem popularności. Dzięki zdobytemu doświadczeniu w niemal każdej dziedzinie związanej z Teslami, od zakupu, odbioru i sprzedaży setek aut, importu, poprzez kwestie podatkowe, finansowanie, ubezpieczenie, użytkowanie, aż do codziennego kontaktu z Teslą, posiadamy unikalne możliwości wszechstronnego wsparcia Cię w całym procesie związanym z nabyciem i użytkowaniem auta.

Doradzamy naszym klientom także w zakresie elektromobilności, ponieważ to nie tylko sam samochód. Oferujemy zasilacze i ładowarki do ładowania Tesli w domu, jak również szereg akcesoriów, które czynią codzienne korzystanie z auta jeszcze łatwiejszym. Podpowiadamy, jak poruszać się autem w trasie, z jakich sieci ładowania warto korzystać żeby podróże były ekonomiczne i bezstresowe.

Nasi klienci są prowadzeni przez cały proces od zamówienia poprzez finansowanie i ubezpieczenie, aż do wspólnego odbioru auta w Tesli. Nasza współpraca nie kończy się tylko na wymianie maili, często mamy okazję poznać się osobiście, co z pewnością wpływa na zacieśnienie naszych relacji. Przy odbiorze weryfikujemy stan auta oraz wykonujemy obszerną dokumentację fotograficzną – na wszelki wypadek. Każdego klienta szkolimy z obsługi auta oraz aplikacji Tesli, jak również omawiamy tematy poprawnej eksploatacji EV.
W naszej firmie „kompleksowa obsługa” to nie slogan reklamowy, a wypełnienie definicji.

 

Leasing BYD, Leasing XIAOMI SU7 i SU7 PRO, Leasing BAIC, Leasing EV

Jeśli potrzebujesz leasingu z dotacją na BYD Seal, BYD Dolphin, Xiaomi SU7, SU7Pro, Baic Beijing lub dowolne inne auto – zgłoś się do nas 🙂

 

Mamy tylko dwie zasady:

1. Klient ma być ZAWSZE zadowolony, a opinie na nasz temat są tego najlepszym dowodem.
2. Nie zajmujemy się autami innymi niż w wersji EU 😉

Adres Showroom

Centrum Praskie Koneser

Plac Konesera 3
03-736 Warszawa

Pn-Sb  09:00-17:00

Telefon

Kamil: +48 730 129 477

 

E-mail

info@evdlaciebie.pl

Napisz do nas, tylko pamiętaj o podaniu swojego maila 😉

WhatsApp WhatsApp us